badawczo-rozwojowe
System dynamicznej informacji pasażerskiej
Monitoring zużycia paliwa
Monitorowanie floty pojazdów
Monitoring maszyn ciężkich
Monitoring pojazdów do odśnieżania
Monitoring pojazdów służb komunalnych
Monitoring skrzyżowań
Variable Message Sign – VMS
na potrzeby e-TOLL
System antykolizji
trakcyjnych silników elektrycznych
Kontrola dostępu i czasu pracy
System zapalników elektronicznych
Monitoring maszyn podziemnych
elektroniki na zlecenie
urządzeń elektronicznych na zlecenie (EMS)
w ramach klastra prosumenckiego
Czujniki kolejowe i przemysłowe, automatyka systemów pakujących i produkcyjnych
Anteny i filtry kolejowe
Systemy i moduły sterowania do pojazdów szynowych
Kamery, rejestratory i zliczarki kolejowe
Jakości i Środowiska
Bezpieczeństwa Technicznego
Personalna
31 maj 2021
Ze względów zarówno ekonomicznych, jak i technicznych współczesne pojazdy #transportupublicznego są projektowane z myślą o ich długim czasie eksploatacji. W celu utrzymania funkcjonalności tych pojazdów na wysokim poziomie przez długie lata stosowane są zaawansowane i nowoczesne urządzenia (np. czujniki), systemy (np. zasilające, komunikacji, monitoringu) oraz części zamienne. Wszystkie te elementy muszą być stale dostosowywane do najnowszych standardów i trendów jakościowych oraz technologicznych. Jest to istotne również w przypadku wnętrza #tramwaju, a zwłaszcza systemów informacji pasażerskiej odnośnie których zarówno #pasażerowie, jak i obsługa pojazdu czy przewoźnicy mają wysokie oczekiwania.
Mając w swojej ofercie #systemdynamicznejinformacjipasażerskiej AWIA SDIP chcemy nadążać za aktualnymi trendami i spełniać wymagania jego użytkowników odnośnie komfortu podróżowania (szybki dostęp pasażerów do aktualnej informacji, dostęp do sieci bezprzewodowej W-LAN), skuteczności informacji przekazywanych pasażerom, a także poczucia bezpieczeństwa budowanego dzięki kamerom montowanym w wagonach. Zdajemy sobie sprawę z tego, że sprostanie tym oczekiwaniom jest możliwe wyłącznie dzięki stosowaniu wydajnych i wytrzymałych sieci oraz interfejsów danych.
O tych właśnie aspektach nasi przedstawiciele dyskutowali podczas I konferencji technicznej „#Tramwaje – technologie transmisji danych, sygnałów i zasilania”, która odbyła się w dniach 27-28.05.2021 i została zorganizowana przez Polską Izbę Producentów Urządzeń i Usług na Rzecz Kolei we współpracy z firmą HARTING Sp. z o.o.
Powrót do