Logo Ente

Sposób na poprawę obsługi pasażerów - ENTE w Raporcie Kolejowym

0
0
0
s2sdefault

W najnowszym numerze Raportu Kolejowego wydawanym przez Polską Izbę Producentów i Usług na Rzecz Kolei pojawił się artykuł opisujący m. in. produkty ENTE.

Artykuł „Integracja systemów podwyższających komfort pasażerów i maszynistów na bazie technologii ethernet i wifi” (Raport Kolejowy nr 4/2011, s. 45) opisuje dzisiejsze problemy kolei, sposób ich poprawy przy zastosowaniu różnego rodzaju systemów. Przede wszystkich w sferze poprawy komfortu obsługi pasażerów i warunków pracy maszynistów.

Zachęcamy Państwa do zapoznania się z artykułem.

Nawiązując do biężącego numeru czasopisma „Raport Kolejowy” jeszcze raz serdecznie zapraszamy na Targi Trako 2011, w których ENTE Sp. z o.o. bierze udział.

Mini
Str1
Str2
Str3
Str4