Logo Ente

Zmiana sposobu zgłaszania incydentów w ramach umów podpisanych z ENTE Sp. z o.o.

0
0
0
s2sdefault

Szanowni Państwo,

Podnosząc jakość oferowanych przez nas usług uprzejmie informujemy, że z dniem 01.07.2011 r. zmienia się sposób zgłaszania incydentów w ramach umów podpisanych z ENTE Sp. z o.o.

Oferujemy Państwu 24 godzinną usługę Call Center oraz internetowy system zgłaszania incydentów oparty o rozwiązanie ITSM FrontRange, zgodne z najwyższym standardem zarządzania usługami informatycznymi ITIL® (norma ISO/IEC 20000). Dzięki nim znacznie podniesie się jakość usług naszego serwisu oraz będziecie Państwo na bieżąco informowani o statusie Państwa zgłoszenia.

Podstawowymi kanałami kontaktu do zgłaszania incydentów są:

  • Internet: http://servicedesk.ente.com.pl (indywidualne loginy i hasła dla osób zgłaszających przesłane zostaną osobnym listem po założeniu kont w systemie ITSM FrontRange);
  • Całodobowy numer telefonu: (32) 33 82 234;
  • Adres e-mail: serwis@ente.com.pl;
  • Faks: (32) 33 25 560.

    Preferowanym kanałem kontaktowym jest Internet (pkt.1).

    Przy zgłaszaniu incydentu należy podać następujące informacje:
  • Dane osoby zgłaszającej: imię, nazwisko, nr telefonu, adres e-mail;
  • Dane osoby kontaktowej (Użytkownika): imię, nazwisko, nr telefonu, adres e-mail;
  • Opis incydentu: powinien on zawierać dokładny opis incydentu ze wskazaniem, którego elementu dotyczy. Gdy incydent dotyczy oprogramowania, należy podać nazwę Systemu; w przypadku, gdy incydent dotyczy sprzętu, należy podać model, numer seryjny oraz fizyczną lokalizację uszkodzonego sprzętu;
  • Priorytet zgłoszenia.

    Jeśli to konieczne, należy dołączyć załączniki (bezpośrednio do systemu ITSM FrontRange) lub przesłać je na adres e-mail: serwis@ente.com.pl.
    Jesteśmy przekonani, że oferowane Państwu nowe rozwiązanie usprawni proces zgłaszania incydentów oraz znacząco skróci czas reakcji naszego serwisu.